vrijdag 18 februari 2011

Nijntje

   
Weer een nijntje gemaakt, alleen dit keer met een groen jasje.
Speciaal voor de zoon van mijn voormalige buurtjes, hij en zijn vriendin hebben een zoon gekregen.
Zij hadden mij gevraagt om een nijntje voor hun te maken, omdat ze een baby verwachte en zij helemaal weg waren van mijn 1e nijntje, maar ik had de tijd werd me verteld, over 4 weken word de kleine verwacht, nou ik had nog geen ja gezegt of haar vliezen braken hihi dus hop naar het ziekenhuis, maar ze mocht toch weer naar huis en 2 dagen daarna kwam dan toch hun zoon te wereld.
Ik ga Nijntje aankomende maandag even naar hun toe brengen, hoop dat ze hem mooi vinden.

 

                                           Photobucket

7 opmerkingen:

  1. hoi Mandy
    Wat een droppie erg lief hoor!!

    groetjes Ilonka

    http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i love your blog so much.))*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer krijgen we je laatste creaties te zien schatje :)

    Ik heb je overigens ook een Liebster Blog award gegeven :) Om je blog een beetje te promoten ;)
    Op mijn blog kun je de instructies over het hoe en wat vinden.

    Dikke kus van je zus Sabina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je diertjes en vooral deze!
    Ik heb je een liebster blog award gegegen, kijk voor de regeltjes maar op mijn blog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen maak je zeg! Ik ga je volgen.
    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mandy wat een schattig konijntje

    Liefs, Ilonka

    http://mijnhaakenbreiparadijs.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen